Gktrk-Gmzbrs17 Merhaba arkadaşlar. 4 buçuk aylık bebeğime doğduğundan beri hem mama hem meme devam ediyorum bu zamana kadar Aptamil vermiştim bu ay 3 gündür ama veriyorum ama sadece akşamları pişik oldu mamadan olabilir mi başına gelen varmı ? Sma optipro
birbebekmasali Gktrk-Gmzbrs17 bende aptamil sonrası sma kullandım ve bizde de çok ciddi pişik yaptı mamayı kesince pişigide düzeldi kızımın, sma müşteri hizmetlerine bildirdim inceleme yapmak için mamayı aldılar🙏🏻
ArvenMom Gktrk-Gmzbrs17 böyle bir sorunla hiç karşılaşmadık sma iki çeşidinide kullandım böyle birşey olmadı sizin yediğiniz içtiğiniz dokunmuş olmasın
Binnur_cam Gktrk-Gmzbrs17 5 aydır sma comfort kullanıyorum hiç pişik gibi sorunumuz olmadı.. Sma optıpro kullandım mesela o ishal kakayı yeşil kötü kokulu yapmıştı.
Gktrk-Gmzbrs17 [silindi] bende arkadaşımn tavsiyesi üzerine almıştım onun da hiç bı şikayeti yok . Bizim olunca ben çok şaşırdım insan mama veriyorum die zaten stres oluyor benim yüzümden oldu die yıkıldım resmen evde napicamı şaşırdım
Gktrk-Gmzbrs17 birbebekmasali benimde tesadüfen aklıma geldi herşeyi aynı ne olabilir ki dedim yeni kutu sipariş vermiştim iade edicem . Görünce çok üzüldüm zaten
birbebekmasali Gktrk-Gmzbrs17 Instagram’da da denk geldim kullananlardan pişik yaptığına dair paylaşımlar benimde ordan aklıma gelmişti içeriği değişmiş vs demişlerdi ama tek pişikle gelmiş geçmiş olsun başka yan etki olmasın da 🙏🏻
Gktrk-Gmzbrs17 ArvenMom hiç bu aklıma gelmemisti acaba mantar mı? Mamayı vermedim ama mantar yemiştik yine . Yarın da geçmezse oda olabilir
Gktrk-Gmzbrs17 [silindi] bezimiz aynı.. farklı bişey de bu aralar bilir misiniz bilmiyorum mantar oluyor herkes topluyor farklı olarak onu yedik ? Bu aklıma gelmisti o olabilir mi
ArvenMom Gktrk-Gmzbrs17 olabilir canım anne sütü de alıyo yani alerji yapmış dokunmuş olabilir yediklerin mamadan önce buda bi ihtimal
Gktrk-Gmzbrs17 Binnur_cam kakası normaldi ishali yok . Bende bezini sık degistirm bu zamana kadar da hiç pişik olmadı o kadar üzüldüm ki sebebi ya mama yada mantar farklı olan ikisi mamayı kesip bekleme yapmalıyım
Gktrk-Gmzbrs17 ArvenMom aynı zamana denk geldi 3 gündür değişik mama ve gıda . İyi ki yazmısm buraya ve iyi ki cevap verdiniz bu asla aklima gelmezdi ben mama odaklı olduğum için yediğimi dusunmezdm
Binnur_cam Gktrk-Gmzbrs17 oluyor bazen öyle ılık su ile yıka pişik kremi sür rahatlar sıkma canını .. Dene bakalım mamadanmı başka birşeydenmi gözlemle biraz .
ArvenMom Gktrk-Gmzbrs17 olsun anne olunca bazen gözümüzden kaçıyo unutabiliyoruz bebişler hassas olunca hemen pişik olabiliyorlar bu saaten sonra birşey yediğinde takipte olursun aklında olur ☺️☺️
Gktrk-Gmzbrs17 Binnur_cam çok teşekkür ederim bu akşam yıkadım biraz açık bırakıp pişik kremi sürdüm öyle uyudu ama gece emziriyorum acaba emzirmesem mi
Binnur_cam Gktrk-Gmzbrs17 kendi yediğinden şüpheleniyorsan emzirme yada sağma makinen varsa sağ sütünü dök öyle emzir yani sütün yenilenmiş olur.
Gktrk-Gmzbrs17 Binnur_cam öyle yapim bol su icim şimdi bı kez sağıp dokeyim Zaten çok çıkmıyor sagarken ama tedbir olsun