mikkonunannesi-
Hım bizim yeğenimin o şekilde böbreği büyük. 6 yaşında şuan bir sıkıntısı yok çok şükür. Bize de at nalı böbrek teşhisi kondu. Yani böbrekler birbinirne yapışık . Bu şekilde olması sıkıntı değilmiş protein kaçağı ve y.tansiyon sıkıntılıymış, onun İçin takipteyiz. Allah şifa versin sizin minik kuşunuza da.