mikkonunannesi- merhaba bizde great 5 böbrek reflüsü var,yaptırdık bizde voiding ,sondayla girilip yapılıyor acılı ağrılı bir işlem değil ,kaçak varmı diye bakıyorlar sıvı verip,eğer kaçak yüksekse sintingrafi isterler ,biz 6.ayda koruyucu antibiyotik kullnmaya başladık mecburen 2.yaşa kadar da devam edeceğiz ,ameliyat demeleri için size çok erken,dr bize bile kesin ameliyat demedi,dese bile şükürki sonrasında düzeliyor