Kızlar bebeğimde pişik, ishal, gürültülü kaka,emerken zorlanma şikayetlerimiz vardı. Doktor süt ürünlerini yasakladı nerdeyse 3 haftadır diyetteyim. Pişik azaldı ama ishal gürültülü kaka emmede zorlanma hala devam ediyor. Ne zaman geçti sizin şikayetleriniz ? Neden düzelme olmuyo? (Bu arada diyetteyken bi kere kan gördüm ona da muhtemelen Demir ilacı içmiştim o yaptı) bi daha kan görmedim