Kızlar hep postlarım bu süt üzerine valla en büyük sancım oldu 😵💫 oğlum 2800 dogdu sarılık ödem şu bu derken 2600 e indi su an 3 aylık 5 kilo 🫤 ben anlamıyorum gerçekten sütüm var ve sürekli emziriyorum uyanık olduğu her zaman saatte bir . Sonra sağıyorum sütüm çoğalsın diye sağıyorum çok çıkıyor buzdolabına atıyorum. Süt bol yani çok şükür ama velakin çok az alıyor aydan aya kilo . Ben sütün kalitesine şuna buna yok dut kurusu yok kuruyemiş öyle şeylere inanmıyorum çok makale okudum çok doktor dinledim kalitesi yağı carttırı curtturu tamamen bünye diyorum. Sütün çoğalmasını da böyle şeylere degıl tamamen sık sık emzirmeye veya göğsü uyarmaya bağlıyorum. Yoksa çok eskilerde dut kurusu kuruyemiş rezene mi varmış acaba yemeyince sütleri azalıyormuymus?
Yani oğlum kilo almaya çok müsait mi değil acaba çünkü anne karnında da küçük doğdu hamilelikte az kilo aldım kendimi çok suçladım bilmiyorum arkadaşım 7 kilo aldı hamilelikte çocuğu 4 kilo doğdu 🥹 hamilelikte çok yemek içmek de bebeği etkilemiyor sanırsam. Ne yapmalıyım bilmiyorum kilolu olsun demiyorum ama en azından akranlarıyla aynı gitse iyi olurdu.
Bir de öyle süte çok düşkün bir bebek değil çok hareketli gözleri fıldır fıldır sürekli gezdir beni oynt derdinde . Ama meme için çok ağlamıyor gece uyandırma 7 8 saat uyanmaz , kii mutlaka kaldırır emziririm , doğduğundan beri gece süt için ağladığı toplam 2 3 defadır 2 3 defa ağlıyor diye uyanmısımdır , uyanmıyor çünkü ben kaldırıyorum hep . Mama denedim kabul etmiyor ne yapacağım bilemiyorum düşünceleriniz neler ? Ek gıdadan sonra düzelir mi acaba yoksa oğlum ömrü hayatı boyunca hep zayıf mı olacak bünye meselesi mi acaba ? Ya da ben abartıyorum her şeyi