eceliko burcuozturk tane kimyon verin diğerini bilmiyorum ama. bir çay bardağına bir çay kaşığı olacak şekilde kimyon tohumu sonra suyunu verin bence. ben öyle kullandım faydasını gördğm
jelibonnnn burcuozturk hayır yaramadı canım☺️ zaten 3 damlayı geçmemeli verilen anason aklında olsun..
Melisamommy burcuozturk annesi olarak bebeğinize iyi gelecek bişeyi en iyi siz bilirsiniz her bebek farklıdır,bizde işe yaramıştı sizde yaramayabilir yarayadabilir ben çaresizlikten böyle bişey yapmıştım,bişey olmadı,inşallah bebeğinizde de sorun çıkarmaz 🙏🏾
ilkaay0 burcuozturk Ben bir sakıncasını görmedim hatta bazen çok az nane çayı demleyip bir iki çay kaşığı veriyordum. Karnı yumuşayıp uyumasına yardımcı oluyordu
eymeen burcuozturk benimkide çok kötüydü damlalar fayda etmedi. Doktorum kimyon kaynatıp verebilirsin çay kaşığıyla demişti. Bize iyi geldi ama onu kullanmadan önce zinco var dene istersen çok iyi gelior
BenDiyeBiri_ burcuozturk ben anasonu hem kendim içip hemde çocuğuma vermiştim benim kendi görüşüm asla kullanmayın kullandirmayin çocuğunuza kayınvalidem bana demişti oğlum hiç uyumuyo huysuz gazlı bı bebektj biz anasını verdikten sonra çok ciddiyim iki gün boyunca çocuğun uykudan uyanmadı ve süt içmedi kaç günlük bebek olduğunu hatirlamiyorum bile ondan sonra asla kullanmadım doktora da söylediğimde asla boyle şeyleri kullanma kullanmanı isteyenleride reddet demişti
anne232 burcuozturk anason bebeğinizi uyuşturuyor gaz için kullanılmıyor kimyon için erken ben sab simplex ve maflor probiyotik kullandım etkisi olmuştu çok şükür
dipdis burcuozturk bir çay kasigi verdim rahatladı şöyle dusunki ben bir bardak içiyorum günlük benim şişkinliği mi aliyo
hmg burcuozturk merhaba çok geçmiş olsun bizde yaşadık gaz sıkıntısını kendinizi çok sıcak tutun özellikle ayaklarınızı , bebeğin karnına masaj ayaklarına masaj yapın. Karın üstü yatırın, biz gaz damlası olarak nurse harveys kullandık çokfayda etti. Kendimde civan perçemi demleyip içtim papatya içtim sakinleşssin çok fayfasını gördüm