Bir keresinde bir defaya mahsus bende kimyon vermiştim 50 günlüktü hiç durmuyordu sab simplex 1 hafta kullanmama rağmen hiçbir faydasını görmemiştim bir çay bardağı su içine yarım çay kaşığı toz kimyon kaynattık sonra 3 kez süzdük tülbentten geçirdik hem ben içtim,1 kaşık gündüz bir çay kaşığı da akşam bebeğime vermiştim çok iyi gelmişti güzelce gazını çıkardı o gün,sonra zinco gaz damlası kullanmaya başladım çok faydasını görmüştüm öyle devam ettim damla ile