@“AlfaAnne”#p28862550Nerden biliyorsunuz düşünmediğimi , yapmadığımi ya da deprem mağduru olmadığımi mesela bide bu tipler var acı yaristiran kaç arkadaşımi ,tanıdığımı toprağa koydum ben sabır da bir yere kadar vergileri alıp şov yapanlar burada değil bunu onlara iletin ben siyasetçi miyim hayır deprem için çalıştım mu yardım yaptım mi ya da mağduru muyum önce bunları bilip bunlara göre yorum yapacaksınız grev yapmıyor olabilirsiniz grev yapana da saygınız olmayabilir ama mevzuya çamur atmayın