KaynanaYiyen Meri-Mel devlet el atmayıp memlekete ürünleri soktuktan sonra, bu grevler ne işe yarayacak anlamıyorum.
berikomoms Meri-Mel kullandığımız telefonlardan tut yediğimiz içtiğimiz sebze meyvenin tohumuna kadar ithal ediyoruz 🙋🏼♀️ tam anlamıyla grev yapacaksak nefes almamamız lazım.
haticeyyy Meri-Mel bugün pazar kurulmuş gitmem gerekiyor evde bisey kalmamış oyuzden ben çıkacam dışarı mecbur. Ama inşallah artık Filistin için gerçek anlamda bireyler yapılsın özellikle devlet liderlerinin
annekko Meri-Mel haftalık Türkiye’den İsrail’e giden gemileri de durduralım mı? Her konuda dışa bağımlı bırakıldık. Bugün yap yarın yine onlara muhtaç bırakacaklar. Farketmiyor. Mesela bu uygulama bir yazılım ve Yahudiler yazılımı geliştirdi kullanmayalım ne dersin?
Mtbuaaa KaynanaYiyen Devlet bir şey yapmıyor diye herkesin sağır dilsiz oynaması mı gerekir. Bugün susarsak yarın bize susarlar. Tepkini göstereceksin ki sessiz kalmamış olalım. Bugün sustukların yarın ahirette seni bulacak hem ahiret için hem bu dünyadaki zulüm için sessiz kalmak ne kadar doğru ?
ugurbocegimm KaynanaYiyen şahsi tepki diye bir şey var. Bazı yerlerde küçük yaşta evlenmeler aynı cins insanların evlenmesi falan gibi uygulamalar var şimdi devlet izin veriyor diye buna tepki göstermemek mantıklı mı? Ki devletin tepki koyması gerektiğini sonuna kadar savunuyorum ve size de hak veriyorum
KaynanaYiyen Mtbuaaa ahiret? Bu dünyada yaşamıyor muyuz onu biz? Saygım var girmem kimseyle din konusuna. Ben neden grev yapıyorsunuz demedim. Devletin de el atması gerektiğini söyledim.
Meri-Mel berikomoms Sizin tercihiniz yapmamak benimki imkanlar dahilinde yapmak öyle diye bosvermek de doğru değil bana göre 🙂
ugurbocegimm berikomoms ayağınız çamura bulandı diye bataklığın içine atlamanız mı gerekiyor? Elimizden ne gelirse şahsi olarak ne yapabiliyorsak yapmak zorundayız insan olarak
Meri-Mel haticeyyy İnsAllah mecburiyet varsa evdeki çoluk çocuğun rızkını da düşünmek lazım sizde yolda dua edin ,okuyun insAllah o masumlara
Justmm haticeyyy neden dışarı mecbur çıkacaksınız ? Ben olaya tam vakıf değilimde evde mi kalıyorsunuz filistin için
Cocukgelisimcimomy Meri-Mel İsrail ürünlerini boykot ediyorum . Videolardan mi bilmiyorum İsrail ürünlerinin içinde gerçekten kan varmış gibi hissediyorum 🤢 onun dışında dua ediyoruz yapacak bişey yok
Meri-Mel Sizi sakin olmaya davet ediyorum bu uygulamayı kullanmayınca bebeğim büyür Allah’ın izniyle katledilen bir evlat kurtulacaksa uygulamanin canı cehenneme tatlım 🙂
haticeyyy Justmm bugün herkes paylaşmış, bugün için sadece bugün için, yani sadeceeeeeee bugün için boykot var. bazi maddeler koymuslar bunun içinde dışarı çıkmamakta varmış bi kaç arkadaşım watsaptan paylaşmıştı oyuzden dedimmmmmmmm
Mtbuaaa KaynanaYiyen Din konusunu açmadım grevler ne işe yarayacak ? sorusuna her anlamda cevap verdim hepsi bu Devletin bir şeyler yapma konusunda herkes hemfikir