Aslananne1 ilk iphonum iphone 3G ydi sonra 5,7,11 ve şuan 14 kullanıyorum başka da telefon kullanamam gibi. Androidden geçince biraz zorlanırsınız ama alışırsınız. Apple kimliğini şifrenizi bi kaç yere yazın evet kardeşimin ipadi ve bir telefonu böyle çöp oldu gerçekten.