Daha önce hiç kullanmadım iphone hep Samsung aldım çevremdeki bir kaç arkadaşım işte iphone zor bi telefon şifreni unuttun mu çöp oluyor telefon her türlü müzik uygulamasi inmiyor ne bilim böyle şeyler diyorlar ama iphone çok şık bi telefon bence görünüş olarak güzel duruyor kamerasını da beğeniyorum 15 pro maxs almak istiyorum ama kararsız kaldım kullanislimi dedikleri gibi kullanması zor bi telefon mu 😊