Alpyigit3434 adetim eskisinden çok daha uzun sürüyordu 10 gün sürüyordu. Ara kanamalarım da oluyordu. Adetim başlamış gibi ya da lekelenme gibi çok sık oluyordu. Özellikle doktora gidip sorduğumda spirale de baktı ultrasonla genel muayene de yaptı hiçbir sıkıntı olmamasına rağmen spiralden kaynaklı bu şikayetlerin ve normal dedi.. ben çok sıkılmıştım artık ara kanamalardan.. ilişki sonrası lekelenmelerden o yüzden çıkarttırdım. Bu arada ilk aylarda kasık ağrısı da çok yapabilir normal yani