babystarzzz Adetim gecikti ve erken gebelik testi yaptım negatif çıktı. Benim adetim hiç gecikmezdi sizce sebebi ne olabilir? Sağlıkla alakalı?
1sirinannesi babystarzzz Ne kadar geciktiniz? Havalardan vs olabilir geç yumurtladıysanız da olabilir.
bananeabiya babystarzzz emziriyorsanız emzirme etkiler. Onun harici stres,mevsim değişikliği, ilaç kullanımı gibi şeyler de geciktirebiliyor. Negatif çıktıysa rahat olun bazen neden gelmedi diye stres oldukça da iyice gecikiyor 🥲
Sev16 babystarzzz valla benimde öyle ve geçen ay ertesi gün hapı içtim herhalde onun yan etkisidir diyorum hamile olsam belirtisi olurdu herhalde 😂
babystarzzz amansallagitsin 5 gün gecikti. Ama ben testi gecikmenin ertesi günü yapmıştım. Erken gebelik testi olduğu için yanılma ihtimalinin çok düşük olduğunu düşünüyorum.
amansallagitsin babystarzzz simdi gine yapin 5 gun olmus simdi dogru sonuc verir. Hala negatif ise muhtemelen mevsimsel stres vs durumlar soz konusu olur gine olmazsanz doktora gidin. Kist filan olabilir.
babystarzzz 1sirinannesi sebebi neymiş peki öğrendiniz mi? Ve daha önce gecikme oluyor muydu bu şekilde
babystarzzz bananeabiya dediklerinizin hiçbiri yok maalesef.. neredeyse saati saatine olurdum o yüzden böyle merak içindeyim 😄
gokyuzums bananeabiya şuan o durumdayım 2 gün gecikti psikolojikmen çöktüm test yaptım kaç tane şu iki günde bişey cikmiyo saatler sonra hayal bı çizgi görüyorum sanki ama dediğim gibi saatler sonra olursa 2. Gebelik sanirkm stres etkiliyor öyle umuyorum..
babystarzzz amansallagitsin halbuki daha bir ay önce kontrole gittim her şey normal demişti doktor.. benim reglimde neredeyse saati saatine tutardı. Normal test yaptırmış olsam hcg yükselmesini içindir diyeceğim ama erken gebelik testi yaptığım için hamile olsam kesin çıkardı diye düşünüyorum
bananeabiya gokyuzums ben de birkaç ay önce çok panik olmuştum üst üste test yapıyordum. Ne zaman yeter ya diyip saldım o gün adetim geldi 😅
babystarzzz bananeabiya sanırım benimde aynısı oldu ya bugün artık salmıştım belki de hamileyimdir ne yapayım olursam da diyip test yapmayı düşünüyordum tekrar tam.. neyseki regl oldum 😄
babystarzzz Sev16 ben bugün regl oldum ama işin garibi bildiğin o yorgunluk mide bulantısı vs vardı ben de yaa sanırım tamamen psikolojik 🤣 gerçi mide bulantısı hala var ve niyese aşırı bir gerginlik var üstümde eşim bile anladı uzak duruyor benden 🤣🤣
bananeabiya babystarzzz hahah akışa bırak her zaman işe yarar 🤣 hadi geçmişler olsun ben de adetimi bekliyorum bi gelse de rahata ersem 🐥🫠
Sev16 babystarzzz bende de gerginlik sinir var ama devamı yok ne gelen var nede hamilelik belirtisi bende hiç takmıyorum şuan 😂her şey olucağına varır 😂