Kızlar benim de bebeğim kaka sorunu vardı doğduğundan beri sma kullandım oldu daha sonra 7 aylık olduk yok biz bir doktora gittik Tekirdağ kapaklı da pediatrium diye doktorumuz poposuna asla uyarı vermeyin dedi sadece 1 kerelik olmak için dedi lağman yarısı sıcak suyun için de oturdurdum şimdi bebeğim doktorun sayesin de verdiği ilaçla rahatladı ilacı bıraktık düzene girdi bir kere gidin derim