Twinsmom-- Beyzanrrrr çok şükür kız ozaman ama bende ilaç var yapamadığı zaman veriyorum doktoruym vermişti bir şişe büyük böyle sen yinede doktora söyle yapamadığı zaman verirsin bebeğine rahatlar
tosbikanne1994 Beyzanrrrr canım her çisli bezini açtığında popo deliğine Bepanthol sur ya da pişik için ne suruyorsan ve kaka yaptıktan sonra da sur orayi zorluyor çünkü bizde yaşadık biliyrm çok işe yariyor
2boymommy Beyzanrrrr aaaay hadi gözün aydiin ben bile mutlu oldum kiz burdaaa 🎊🎉💃🏻🤣 aynen öyle bambaska birsey bi pirtlatmasina bile seviniyoruz 😅
153s34 Beyzanrrrr peki kakasininn kivami hep boyle miydi? Benm bebegim hep sıvımsı yapiyor dogdu dogali. Annemde, cok sulu , sizin bebekken daha katiydi diyor. Ve gunden2-3 kakali bez cok az yapmstir. Doymuyor mu yani acaba bebegim 😔 emziriyorummsadece
Beyzanrrrr 153s34 hep öyleydi kuzum eski zamanla şimdki çok farklı artk tüm yediklerimiz şaibeli bebekten bebeğede değişir .. Sıvı yapması normal çünkü emiyor Sen sık sık emzir doyar annesi ÇÇişlibez günlk kaç tane
Beyzanrrrr tosbikanne1994 normalde hep sürüyordm da dedğin gibi deliğine sürmemştm deneyeym kuzum çok sağol 🌹
tosbikanne1994 Beyzanrrrr bende normalde deliğine hep sürerim benim oğlan mama da alıyor bı sure kabızlık yaşadık doktor krem karisimi vermisti onu denedim 1 hafta doktor kesti ama dedi Bepanthol her bezini degistirdiginde deliğine sur dedi demekki sertleşip zorlanip korkup yapmaz diye oluyor Ne demek bebekler hiç bı şekilde aci cekmesin kıyamam onlara
eceliko Beyzanrrrr off tek çare de emzirmek😢 biz de cuma aşıya gideceğiz bakalım inşallah ateş falan olmaz
Ecevren Beyzanrrrr bnm bebegim öyleydi azırı da gazı artmıstı, yapınca da mukusku yapardı alerjisi cıktı
153s34 Beyzanrrrr degisiyor ama ortalama hep 4-5 bez degsitriyorumm. Bazen az oldugu da oluyor cok olduguda oluyor ama dedgm gibi ortalama 4-5 😊
Beyzanrrrr eceliko öyle valla Bizimde pazarts 4 ay aşısı var da böyle gripken götüremem ateş yapıyor İnşallah geçer de vurdururum ya🥹
Beyzanrrrr tosbikanne1994 mavi hametan sürüyorum bende bide küçük kavanoza zeytinyağı koydm bazen sürüyorum onu da