BENOYLEUYGUNGORDUMM benim ki 18 aylık ağzına bişey sürmüyo ya
Sebusebu bende yetecek kadar yaptım da eşim normalden az yedi kaldı o yüzden
Eailesi4 en iyisi yukarda yazan gibi sokağa bırakıyım
leylekargo benimki de yemez ama kek meyve falan sever
biricigiminannesi26 Onlara da şükretcem hiç bişey yemiyo mama dışında