bananeabiya Aryadd rica ederim 💐💐❤️ yok sıkıntı olacağını sanmıyorum zaten bana da 3 gün kuralını söyledi. Alerji durumunuz varsa 3 günde belli olur gecikmiş sayılmazsınız ☺️
Aryadd bananeabiya Teşekkür ederim 🙏 denedim bugün bakalım inşallah sıkıntı olmaz öle çok çok değil ama 2 çay kaşığı kadar verdim zaten ek gıdayı yiyen bi bebek de değil 😀