Aryadd 9. Ayda yapılan aşı tavuk embriyo kültüründe geliştirildiği için yumurta proteini içerebiliyormuş diye okumuştum. Bizde alerji tanısı yoktu ama beyazı denediğimde kızarıklık pişik gibi tepki vermişti vücudu , kan testinde alerji çıktı diye doktorun önerisiyle 1 yaşında yaptırdık. Ama bu arada 1 tam yumurta yiyordu yani, 1 yaşında tekrar kan bakıldı yine alerjik çıktı, o nedenle alerji riski olduğu için 1 yaşında üniversite hastanesinde yapıldı, aşıdan sonra 1 saat de bekledik hastanede.