Hanımlar ne güzel büyütmüşsünüz bebeleri kahvaltıları görünce çok özendim ve benimki daha 6.5 aylık yeni oldu ım kımm yiyor tadıyor bu sabah savaşta gibi avokado ve tuzsuz lor peyniri yedi eğer yemek deniyorsa 🤣 çok özendim hepinize maşallah🧿 o günleri görürüm ben de inşallah 🙏 ilk kahvaltılarınızda neler yiyordu ha öneriniz varsa alırım