ikibaloglanannesi Biz yedik ama kahvaltısı şöyle idi (10.ay👼🏻); Haşlanmış yumurta sarısı Beyaz peynir Siyah zeytin Salatalık ve Domates 3 tane patates kızartması Kahvaltımız genel de 10:00-10:30 arası oluyor.
Aynenkanka ikibaloglanannesi domatesi pişirip mi verdiniz 1 yaş öncesi verilmiyor demişti doktorumuz bize
Busex ikibaloglanannesi yumurta sarısını nasıl veriyorsunuz ? Çok kuru olmuyor mu ağzından itelemiyor mu
seboss35 Gzdnr17 canım afiyet şifa olsun öncelikle maşallah ama. 14 aylık bebekler bu tabağın hepsini bitiriyor mu
irem_19 Gzdnr17 bu önlükleri nerden aldınız bende çok istiyorum ama burda bulamıyorum trendyoldada bi bulmuştum ama çok pahalıydı
Ayfa1608 1Annevekizi ekmek içi pekmez labne karışımı ve rafadan yumurtaydı bizim kahvaltımız yedi uyudu(7+27)☺️ Canım bebeğin nasıl oldu çıktı mı eve
Defnesare15 Ayfa1608 rafadan yumurtayı dr mu tqvsiye etti acaba. Bize katı olacak demişti.aynı ayda da bebeklerimiz
Gzdnr17 seboss35 evet bitiriyorlar ☺️ Poğaçalaeı sarı buğday unundan beyaz un kullanmıyorum mutfakta kesinlikle Sağlıklı kahvaltı Yeme alışkanlıklarımız çok güzel maşallah sübhanallah 🙏🏾🤗
seboss35 1Annevekizi afiyet olsun canım fotoğraf atmayı isterdim ama 2 dilim salatalık ve 2 kaşık yoğurt ( cidden böyle abartı değil) fotoğrafı atmama gerek yok sanırım :) 15 aylık bu arada
EmirMom 1Annevekizi Afiyet olsun şifa olsun miniğe 🌼 Oğlum 10 da etti kahvaltısını yumurta salatası ve üç tane pankek yedi portakal suyuyla beraber
1Annevekizi Bebee aslında bunu ek gıda kitabında gördüm ve istediğiniz unla yapılabiliyor (mısır,pirinç). İçine meyve vs de konuluyor kabiz olmasın diye haftada bir veriyorum 😇
i23m 10 aylık bebeğime pirinç ununa muhallebi yapıp içine yumurta ve elma koyup verdim sabah. Yumurtayı sade olarak yemiyor. Ayı itibariyle tek başına yesin istiyorum ama sevemedi.
zencefildiye_birii i23m yumurtayı kabuklarıyla haşlayıp kı koyıyırsunuz yoksa kırıp muhallebiyle birliktemi pişiriyorsunuz
Leyla07 @1Annevekizi mis Afiyet olsun bebişlere yedikten sonra bunu görmek :)) Zeytinli pankek yedi bebeğim
mamameh RabiyaG yaban mersini çok lezzetli ama benim bebeğim de taneli yemiyor. Kek yapıp üstünde yedireceğim
Fatma0651 Bizde 7+13 olduk bu sabah avakado,elma rendeledim,labne koydum birde iki tane bebe bisküvisi yedirdim 😊