erkkkekannesi
Ya bne böyle deliren annenlere hep şunu diyorum, düşünsene Şuan yanında kucağında ağlıyor, mesela başka bir dertle hastane odalarında canı yandığı içinde ağlıyor olabilirdi.. şükretmek için o kadar çok sebep var ki sinirlenmek öfkelenmek yerine. Benim bebeğim kolikti duş alamazdım ya kafamdan aşağı su döker çıkardım ki normalde o kadar hassasım ki duş konusunda.. her dakika ağlardı her dakika sustuğu an yoktu ve ailemden uzaktaydık. Eşim ve ben. Ama biliyordum ki onun benden başka kimsesi yok kimse onu benim gibi saramaz sevemez.. gidip kafamı yastığa gömüp saatlerce ağlıyordum bidaha gidip emziriyordum. Ama ona karşı hiç nefretim olmadı ağladığı için. Çünkü çocuk konuşamıyor derdini nasıl anlatacak ağlayarak. Sende kafanı boşalt git güzelce abdest al duşunu al sabır çek sürekli ama çocuğun içün böyle şeyler düşünme, sonra vicdan azabı çekersin.. ve unutma inan hepsi geçiyor Şuan bebeğim 1 yaşında kucağıma gelmiyor 😅😅