erkkkekannesi
Annesi lütfen sinirlendigin zaman derin bir nefes al. İçinden 10 a kadar say bir şey yapmadan. O sadece bir bebek sana zararı olamaz ki. İsteyerek seni üzemez 😔Sinirlendirecek hiçbir şey yapamaz. Bebek büyütmek böyle bir şey. Böyle böyle büyüyecekler. Sinirlenerek, kendini üzerek ne ona ne kendine yarar saglayabılırsın. Doğurmadan biliyorduk bize muhtaç bir canlı dünyaya getirecegımızı dimi. Seni istemesi, sürekli onunla ilgilen istemesi doğal degıl mı. Çünkü annesisin sen getirdin dünyaya. Bir seni biliyor.
Sen bağırır, azarlarsan sadece yavrunu korkutursun ona da zarar verirsin. Yapma. Bebegın cok küçük sana ihtiyacı var. Bir psikologla konuşsan yardımı olacaktır mutlaka. Eşinle dertleş. Bebegıne bakarken o da yardımcı olsun. Kafanı meşgul edecek şeyler bul. Şarkılar söyle yüksek sesle. Çocuguna zarar verme😔 bağırmakta şiddettir. Onu sen korumazsan kim koruyacak başka. Hiç olmadıgını düşününce için acımıyor mu hiç 😔 Rabbim evlatlarımızdan ayırmasın