esse2307 Ulya85 benim sütüm 1 hafta hiç gelmedi bebeğim çığlığı basıyordu ve yetmediği için idrarda kristalleşme başlamıştı mecbur mama verdim ve o sorunu 3 gün sonra geçti şimdi günde 1 kere 60 cc olarak veriyorum geri kalanı hep benden besleniyor
esse2307 Duru1- ilk 1 hafta yoktu şuan sütüm var çok şükür şimdi 20 günlüğüz emiyor. Ama idrarda kristalleşme vardı ondan dolayı mama vermek zorunda kaldım şimdi günde 1 kere veriyorum o kadar
esse2307 Mevamm göğsümü sıktıpımda sütüm geliyor göğüs pedimde genellikle ıslak oluyor çok şükür var. Ama dediğiniz gibi anne kokusu istiyor olabilir 🥰
Mevamm esse2307 ne guzel canim masallah devami gelir sutunun insallah hic kafana takma bizde oyleydik 3 ay 16 gunluk olduk hic mama kullanmadik stress yapma yeterki guzel dusun guzel olsun 💁🏻
esse2307 Sdyy 3.250 gram doğmuştu 3 gün sonra yetmediği için 3 kg kadar düştü idrarda kristalleşme vardı mecbur mama vermeye başladım sütüm yetmiyordu. Şimdi çok şükür yetiyor günde sadece 1 kere mama veriyorum 60cc onu da bırakıcaz inş.
Ulya85 Serap46 kimi bebekte 6 ayda bitiyor kimi bebekte 1yasinda bitiyor. Bizde hala devam. Ek gidaya gectiginde malesef sut tozu olan hicbir mama yiyemicek ve yogurtta yiyemez 😔 ama siz alerjisi oldugunu kesinlestirin.
simgetaskisla lactamil içiyormusun süt arttırıcı emziren annelere özel sütlü ğiçeceği var ondan içirebilrisin