Herkese merhaba
17 günlük bebeğim var. Sezeryan ile doğum gerçekleşti ilk zamanlar sütüm gelmedi ememedi beni. Ama şimdi emmeye başladı yaklaşık 5 - 6 gündür emiyor. Sütüm yetmiyor diye ara ara mama veriyordum. Şimdi sorum şu. Bebeğim bazen beni yarım saat bazen 1 saat emiyor. Ve sonunda kendi bırakıyor. O bırakmadan ben çekmiyorum ancak 15 dk geçmiyor ağlamaya başlıyor sütüm mü yetmiyor diye düşünüyorum. Arada göğsümü sıkıyorum hani var mı diye sıktığımda süt geliyor, süt gelmese krize girer diye düşünüyorum. Bana yardımcı olabilirseniz sevinirim.