Fdm_sr seribana iki ay sonra normale döndüm adet oldum bu ay ki hap az adet yaptı sadece ara ara lekelenmem de oldu
Camdan seribana her ilaç herkeste aynı etkiyi yaratmaz ama ilk aylar yaşanan şeyler vucudun alışma sürecidir muhtemelen🥰
Beyzaveduru Bende de oluyordu hapa devam edin lekelenme yapıyor. Hatta ilk başladığımda baya kanama gibi bile oluyordu
Kbrn10 seribana benim doktorum az biraz lekelenme olabileceğini söylemişti ama kanama olursa beni bilgilendir demisti