Bu ilaç adeti kesmek içindir . Emzirebilmeyi desteklemek için yumurtlamayı durduruyor dolayısıyla adet olunmuyor . Bir yıla yakın kullandım ara lekelenmeler oldu ilk üç ay sonra ilacı bırakana kadar hiç adet görmedim. Hiç ara vermeden kullanmak gerekir . Diger ilaçlarla tableti farklıdır . Yani bırakıp adet olmak beklenmez tablet bitince hemen diger tablete başlamak gerekir . Hiç bir yan etkisini görmedim . Emzirme sonlanınca bende bıraktım.