Eşim İstanbul Silivri de calisiyor. Kaldıkları ev eski yapı gittiği günden beri çok korkuyorum.. 3 katlı kendiler 3. Katta kalıyor dua ediyorum hergun. Hataydayim bende yani kurban olduğum Allah’ım Hatay’da bir şey olmadı evimizden sağ çıkabildik ama orda bir şey olur mu diye çok çok korkuyorum.