Ballibademin_21 biraz postlarınıza baktımta, ilgisiz eş, kötü hayat koşulları, muhtemelen yarıda kalan eğitim, genç yaşta annelik vb durumlar var. Yardım eden de yok muhtemelen veya yol gösteren. Ama elinizde ki akıllı telefonum sizden akıllı olmasına izin verende sizsiniz. @Zuzu_pufy ye bende katılıyorum 1-2- hadi 3 defa düşer ama daha sonrası artık ihmalkarlıktır. Gerekli önlemleri almamaktır. Yatağınızda yatıyorsa ya korumalık alırsınız, ya yatağınıza almazsınız, ya da en kötü ihtimal yer yatağı yaparsınız ki Van’da yaşıyorsunuz yer yatağının ne kadar kolay ve güzel olduğınu bilirsiniz. Şahsen ben yer yatağına aşığım. Neyse gelelim düşme mevzusuna. Elinizdeki telefona sorsanız bebeğim düştü ne yapmalıyım diye inanın size hastaneye gitmenizi söyler. Buraya 89 tane post açmak yerine sağlık ocağına gitseniz onlarda söyler hadi oda yok ki imkansız sağlık ocağı olmaması 112 yi arasanız yine size söylerler. Yani bilmiyorum maalesef ki bir cevap değil. Arayıp öğrenmek sizin elinizde. Çocuğunuzun huylarının değiştiğinden bahsetmişsiniz mesela bir post ta amacım sizi germek değil ama belki de düşmeye bağlı bir sorun yaşıyor bilemezsiniz çünkü hiç doktora götürmemişsiniz. Lütfen uygun bir zamanda çocuğunuzu dpktora götürün hem çocuk doktoruna hemde nöroloji doktoruna. Eşinizin yanınızda olmaması bir bahane değil. Baba bakmaz çocuğa anne bakar. Bunu da yanlış anlamayın ama baba bilmez panik ve acil anlarda ne yapacağını anne bilir. Baba sadece destek olur. Geçmiş olsun.