Burcugms11 ben sağlıkçıyım 5 ay kadar beyin sinir cerrahisi geçmişim oldu, düştü mü ödem vs olmuş diye yazacaktım zaten yazılmış ve hekiminizde görmüş çok dikkat edin geçmiş olsun,, takip edin belli bir süre bazen semptomlar sonradan ortaya çıkabiliyor