Ariaa oğlumda da 2 aylıkken diyete başlamıştım ama bizim kakada kan dışında belirti yoktu. Deri testi yapılmadı, genelde yanıltıcı oluyor dedi doktorumuz. Gaita testi yapıldı ve laktoz intoleransı ile alerjisi olduğunu öğrendik. Laktoz intoleransı için her emzirmeden önce relaktaz verdim ve düzenli olarak NBL probiyotik damla kullandı oğlum. Bayağı katı bir diyet yaptım çünkü eşimin de benim de ailelerimizde çok fazla bağırsak hastalığı var, bir an önce düzelsin istedim. Sadece çilek alerjisini keşfedebildik bu süreçte. Çilek alerjisi de tam geçmedi ama bayağı azaldı, nefsini koreltecek kadar yiyebiliyor, abartirsa yanakları kızarıyor. Cildi de egzamaya yatkındı. Krem ve cildine uygun şampuanla sorun yaşamadık onda da. Sizin de hızlıca toparlar umarım bağırsakları, çok geçmiş olsun.