cicekbahcem morsevenanne9 Bu gram vs yazanlar normal florada da bulunan bakteriler o yüzden kültür sonucunda yazan önemli. Kontaminasyonda olabilir. Bugün net sonucu doktorunuz söyler ama ben önemli bişey olduğunu düşünmüyorum
morsevenanne9 cicekbahcem teşekkür ederim pozitif diyor ama o neden oyle yaziyor birde görüldü yaziyor ?kültür sonucu nerde yazar
cicekbahcem morsevenanne9 Şimdi gram pozitif dediği zaten normal florada bulunuyor o yüzden ayrıntılı olması için kültür sonucu sordum Gram pozitif olup enfeksiyon yapan çok çok az mikroorganizma var çünkü.
morsevenanne9 cicekbahcem umarım yoktur bazilarida enfeksiyon var felan demiş sorduğum bazı kişiler hemşire arkadaşlar felan merak ettim bakalım ne çıkacak yarın gidicez inşallah yoktur
morsevenanne9 cicekbahcem teşekkür ederim canım ozaman sonucu daha belli değil zaten idrar verdik biz iki tane biri olmamış onların sanırım yada ikisidemi olmadı kontaminasyon görüldü tekrarı uygundur diyor o dediğin kültürde tekrarlanacak sanırım mikroskoptada o yazdığım şey yazıyordu
cicekbahcem morsevenanne9 Dediğim gibi kontaminasyonmuş canım,eğer ki çocukta huzursuzluk iştahsızlık gibi belirtiler varsa tekrar vermeniz uygundur. Uykudan uyanınca alt bölgesini yıkayıp bardağı tuvalet pozisyonunda tutarak direk kaba yapmasını sağlayın
morsevenanne9 cicekbahcem teşekkür ederim başka birşey varmı peki bakteri enfeksiyon felan şuan olmadığı için görünmüyor mu o kırmızı olanlar ne peki 🤦♀️
cicekbahcem morsevenanne9 Onlar kültür de bakılan testler değil Normal idrarda lökosit çıkmış mi yükseklik varmı