morsevenanne9 evet idrar yolu enfeksiyonu var. Benim kızım da geçirmişti ve doktorumuz sonuç çıkar çıkmaz 10 günlük antibiyotik iğne tedavisine başlattı . Bebeğiniz kızsa alt temizliğine çok çok dikkat etmelisiniz. Ben uzun bir süre ıslak mendili bırakmıştım ve sürekli yıkama ardından pamukla kurulama yapıyordum.