tpbm1710 kusmanın her türlüsünü kızımda yaşadım biz ek gıdaya geçtikten 1 ay sonra kusmamız bitti. Büyük ihtimalle reflüsü vardı ama doktorlar ilk de normal dedi çok sık gidip sürekli telaffuz edince Gastrotuss Baby şurubunu verdi fayda etmedi. Ağlıyordum sürekli cok, cok kusunca. Özel biyere gitsem üstümüzde kıyafet snyelik kalırdı. Ne yaptıysam da etki etmedi gazını cıkarmak emdikten sonra 15 dkka dik tutmak vs, vs hepsini denemişimdir. İnşallah sizinki benim gibi uzun sürmez.