tpbm1710 benim bebeğimde de var aynı durum özelde farklı doktorlara götürdüm hep hepsi normal dedi ağzından ve burnundan fışkırır tarzda kusuyor hala devam ediyor kusması ama kilo alımı iyi olduğu için doktorlar önemli bişey değil dedi ayın 18 inde kalça ultrasonumuz var başka doktora gideceğim yine soracağım içim rahat etsin diye