Joipt Twity merhaba hayırlı olsun,benim bebeğim de 2 aylıkken oldu.bir sorum olacaktı: o dikişlerin sıkıştırdığı yerde aralarda boğum boğum etler oldu bizimkinde,zamanla iyileşiyor mu veya sizde de oldu mu acaba?
Yigittt Joipt yok bizim olmadi kontrole getirmeyin gerek yok dedi doktt icim rahat etmiyo bnm gotrcem yinede kontrole ama içiniz rahat etmiyorsa sizde gösterin
Joipt Yigittt Twity merhaba hayırlı olsun,benim bebeğim de 2 aylıkken oldu.bir sorum olacaktı: o dikişlerin sıkıştırdığı yerde aralarda boğum boğum etler oldu bizimkinde,zamanla iyileşiyor mu veya sizde de oldu mu acaba?
Joipt Yigittt hadi ya herkeste oluyor sanıyorum ben de,teşekkür ederim yorumunuz için. Doktora soruldu sıkıntı yok dendi ama bazen geçiştirmek için de söyleyebiliyor ya
Yigittt Joipt geçer zamanla doktorumuz şişlik olur morarma bile olur ama zamanla geçer demişti geçer inşallah geçer bnce
Humus arttenda bende erken yaptrmak istiyordum. Gobek fitigi icin cocuk cerrahisine gittimizde sunneti de sorduk. Daha kucuk. Bebek gelisiyor. Benm tawsiyem snradan skinti yasamamaniz icin 4 yasina kadar yaptirmayin dedi 🤷🏻♀️