HilalAnl Klamp yöntemi (çan yöntemi) bu yöntmemle sünnet yaptıran varmı acil yazarmısınız? 6aylık oğlum sünnet yaptıracagız ama klasık yöntemmi yoksa klamo yöntemini karar veremedik ikiside aynı oldgunu sadece yeni yöntemde kanama riksinin az oldgunu söylüyorlar dikiş atılmaya gerek kalmıyormuş 🙇🏽♀️
Yigittt HilalAnl lokal anestezide oldu bbm bebegimde normal sünnet oldu kanama faln olmadı ilk gün sikintiliydi ikinci gün birazviyiydi üçüncü gün daha iyiydi 1 haftada iyileşti dikisleride kendiliginden dusuyo
Deletedmom02 HilalAnl biz yaptırdık 3 günde çıkartıyorlar zaten tıpa gibi bişry var dikiş falan atılmadı 3 aylıktı 15 günde de yarası düzeldi ama ilk gün çok ağladı hep ağladı hala ayağını kımıldadıkça delleniyordu resmen
Fehimesaglar Salı günü yaptırdık bizde klemp yöntemiyle 5 ay 1 haftalıktı lokal anestezi oldu iğne vurulurken ağladı sünnet olurken hissetmedi iğnenin etkisi geçince evde ağladı 2 gün sonra klempi çıkarttırmaya gittik asıl orda acıyomuş katıla katıla ağladı ama geçti gitti kurtulduk bu mevzudan şimdi yaranın iyileşmesini bekliyoruz bardak kapayıp bezliyoruz Allah kolaylık versin anne yüreği insan üzülsede geçip gidiyor
dddy Benim oğlum klamp yöntemiyle sünnet oldu 1 haftada iyileşti memnunuz tek sıkıntı klemp 3 gün kalıyor ondan çok korkuyordum canı acıyacak bi yere takılacak diye birde şişlik oluyor ondan çok tedirgin oldum ama iyileşiyor şükür
Twity Benim oğlum 11.5 aylık zünnet olmuştu normal sünnet ti ne krem ne başka bir şey vermedi.ve ilk çişinde çok ağladı sürtündüğü zaman a denk geldiği halde bile 5 günde iyileşti.sünnet kilodunun plastik yerini koymuştuk bişey değmesin diye.birde bi ürolog söylemişti göz için olan terramicyn kremi incecik dikiş yerine sürdüm çabucak iyileşti.
Joipt Twity merhaba hayırlı olsun,benim bebeğim de 2 aylıkken oldu.bir sorum olacaktı: o dikişlerin sıkıştırdığı yerde aralarda boğum boğum etler oldu bizimkinde,zamanla iyileşiyor mu veya sizde de oldu mu acaba?
Joipt Yigittt Twity merhaba hayırlı olsun,benim bebeğim de 2 aylıkken oldu.bir sorum olacaktı: o dikişlerin sıkıştırdığı yerde aralarda boğum boğum etler oldu bizimkinde,zamanla iyileşiyor mu veya sizde de oldu mu acaba?
Kozef Biz 15 günlük sünnet olduk normal krem sürerek uyuşturuldu ve bir hafta bactroban kullandık geçti hiç bi sıkıntı yaşamadık çok şükür🙏@HilalAnl
Fehimesaglar HilalAnl yara yerine dokunulduğu için ağladı ne kadar acıdı bilemiyorum canım ama korktu belkide dokunduğunda sonuçta taze yara ve uyuşturulmuş değil çıkarırken ağlaması normal olucak o kadar
dddy HilalAnl lokal anesteziyle oluyor ilk iğne yapılırken çok az ağladı sünnet sırasında hiç ağlamadı klemp 3 gün kadar kalıyor beze değmesin diye bardak kullandık o süre içinde banyo da yapabiliyor 3 gün sonra klemp çıkarıldı o çıkarılırken baya ağladı kuzum😕 3 gün antibiyotik krem kullandık öyle huzursuzluğu filan olmadı tek ilk gece uyumadık başka sıkıntımız olmadı enfeksiyon ve kanama riski yokmuş zaten sünnette görsel olarak düzgün duruyor
Twity HilalAnl yok bizimki sürtündüğü halde bişey olmadı üstüne düşmedikçe bi yere çarpmadıkça neden dikiş patllasın
HilalAnl arttenda ilk ugusukluk geçince iki saat durmadan agladı dogudgundan beri ağlama dgı kadar diyi cok aglayan bi bebek değil sonra ditil verdim doktor yazmıstı zaten ama napsamda gece 12e kadar sürdü mızırdaması sonra uyudu normal düzeninde sabah neşeli şekilde uyandj
Humus arttenda bende erken yaptrmak istiyordum. Gobek fitigi icin cocuk cerrahisine gittimizde sunneti de sorduk. Daha kucuk. Bebek gelisiyor. Benm tawsiyem snradan skinti yasamamaniz icin 4 yasina kadar yaptirmayin dedi 🤷🏻♀️