turkan2_ 1sirinannesi yok yaptimda çıkmadı sonradan çıkmış bnde şaşırdım ama geçersiz oluyo demi snradan çıkan çizgi
pinkooo_02 turkan2_ ben iki defa yaptım hep sonradan çizgi çıktı hamilede değilmişim 😂 Rabbim gönlünüze göre versjn inşallah 🌸
turkan2_ Birkucukbebekmeselesi 🤷😂ilk dönemi zor tabi arka arkaya buyusunler meyvesini o zaman yeriz 😂
Birkucukbebekmeselesi turkan2_ hepsine aynı özveriyle mi bakıyorsunuz hepsiyle aynı anda nasıl ilgilenebiliyorsunuz
hnnl turkan2_ yok canım direk testte hatta 3 uncu gebelik böyle çıktı yok sandım ama varmış betam 56 idi kan verdim adet olacağım gün test böyle çıkınca 56 çıktı
turkan2_ hnnl siz regl gormşsunz ben daha hiç gormdm için burda hemşire binde bir yani kanda beli olucak dedi inşallah kanda çıkar
turkan2_ hnnl çok soru sordum kusura bakmayın ama ilk kzimda olurdm düzenli bunda normal mi sizce emiyo tek meme aliyo sadece 🤦 ek gıdaya da tam baslamdm
turkan2_ Kolikbirbebe inşallah ya sonradan çıktı icn umtsz oldm kan en iyisidir orda da çıkarsa inşallah 🙈
turkan2_ Birkucukbebekmeselesi elimden geldikçe byuk kızım da çok babaci küçük olan da benci şimdilik masllahlari var kız çocukları erkek çocuklarına göre akılı oluyo diyolar yeni doğan dönemi dışında zorluk yasamdm🙈🤭🤣