ruveydaensar güzel bir kahvaltı yaptık. Ben oglusumu hazırlarken babasi da kendini hazırlıyor sonra babasi ona bakarken ben hazırlanacam. İş birliği önemli 🥰🥰 ilk pazara ordan yürüyüş yoluna gidicez hava bugün güzel bebiş için de iyi olucak gezmek. Sonrasında eve gelir dinleniriz. Aksam yemeği, film keyfi, miskinlik veee yatissss😃 herkese iyi pazarlarrrr