Busrahafsa benim bebeğim prematüre, normalde doğması gereken zamana göre 4 aylık sayılıyor, benim kızım da basmıyor fizyoterapist her altını açtığında ayak bileklerini çeviriceksin dedi, siz de deneyin isterseniz 5içe 5 dışa her iki ayak bileğinden çevirin zamanla durur inşallah bebişlerimiz