Buket5353 TugbaEymn05 cok soru soruyorum ama bende yapicam bende alsam et balik tavuk bassa duzelirmi baska sistemimi var
TugbaEymn05 Buket5353 al dene birşey kaybetmezsin ben sabah akşam üç kere bastırdım,2 gün sonra az az basmaya başladı 1 haftada normale dönüdü inşAllah bebişede faydası dokunur ☺️
Ttubaa Busrahafsa canımm daha erken ve her bebek farklıdır benim oğlum dokuz aylık yeni yenş basmaya başladı doktorumuz herşey normal diyo canını sıkmam sneinkisi daha minik basıcak aceleye gerek yok ☺️❣️
Zuleyha__19 Deletedmom113 şimdi peki ciddi soruyorum büyürken ve şuanda çok hareketli mi yani fena mı yaramaz mı 😂
Deletedmom113 Zuleyha__19 anamı ağlatmış beni çocuklardan bıktırmış yeterli oldu sanirim 🤣ha eğer başkasından duymak istersen @Deletedmom200 arkadaş anlatsın 🤣😂🤣😂
Zuleyha__19 Deletedmom113 ahahhahah ben de yandım o zaman doğduğu günden beri kafası hep dik çok erkenden de basmaya başladı hep diyordum fena olacak diye 🥴🥺😱
ozzge Busrahafsa her bebeğin gelişimi Farklı. Her ay doktor kontrolünde doktorlar zaten o ayla ilgili bilgi veriyor. 1 yasında değşl ki bebeğin üzülüyorsun.
Deletedmom113 Deletedmom200 hahahahaha 🤣😂🤣😂🤣sizinkilerde farklı değil ama 🤣😂🤣😂hepimiz ağlıyoruz tuba ah ahhh
Deletedmom200 Busrahafsa canım daha çok erken ya basması için yine kan tahlillerini yaptır istersen vitamin eksikligini kontrol ettir ama dedigim gibi erken bence sen bakma büyüklerin lafına onlar 6 ayda tuvalet egitimi veriyorlarmıs 😉😂
mervezezee Busrahafsa canm benm oglumda basmazdi ama sapasağlam 5 yaşında kızım da 1haftalikken basıyordu şimdide basiyo 3 ay 2 gunluk
Deletedmom200 Deletedmom113 hahhaa hiç sorma ya 😏😏bide iki erkekten sonra rahata erersin demişlerdi anam hepten mahvoldum ama bunlar hep kafeinden 😂😂
Elif2302 Busrahafsa merhaba konunun üzernden çok geçmiş ama aynı dertten müzdaribim ikizlermden biri hiç basmıyor kronolojil 7 aylık düzeltişmiş olarak 5 aylık şu ara kafama çok takar oldum sizin bebeğiniz ne zaman bastı acaba
Busrahafsa Elif2302 5. Ayda bastı hiç kafanıza takmayın sizin onu tutma biçimimizdir bile etkiliyormuş nasıl ki emeklemesi için yüz üstü bırakıyoruz basması içinde sürekli denemek lazımmış☺️