Gizemalix1 ama aynı ay doğum yapmısız benim ki doğum sonrası yeni raporu verdik 4 gün sonra yattı eylül 9 da başlamıştı raporum primi sgk ya bildirilmişti 24ekim doğum yaptım ekim ayı primi bildirilmesini bekiliyoruz dedi iş yerimin muhasebesine de kuzenim bakıyor oda bildirdik dedi aradım 4 gün sonra yattı canm benm