Arkadaşlar eskiden doğum paraları toplu yatarmış rapor bittikten sonra ancak yeni sistemde aylık maaş gibi SGK’ya bildiriyorlar ve PTT’den gidip paranızı alabiliyorsunuz benim iznim 24 kasımda bitti ve rapor paramın hepsini aldım e devletten de yatıp yatmadığını sorgulayabilirsiniz. Bu bahsettiğim çalışan anneler için rapor ücreti. Birde devletin her durumda verebileceği 1.2.3. Çocuk parası var benim ilk çocuğumdu 300 TL aldım 180 TL de süt parası yani her anne en az 480 TL almak durumunda