Kayram1808 Est. asıl ben sizi üzmek istemedim . Aslında ne kadar da çalışkan , üretken ve çeşitli alanlarda tecrübeniz de varmış . Evet maddiyat için çalışılır ama en önemlisi de sosyalleşmenin, aktif olarak hayata katılmanın, bir nevi özgürleşmenin bir kapısıdır çalışmak ve bu kapı kadın çalışmak istediği halde kapatılıyorsa çok üzülüyorum. Ürünleriniz de çok güzelmiş , inşallah tez zamanda satılır🌸