merhaba hanımlar ne yapacagımı nereye yazacağımı bılmediğim için buraya yazıyorum arkadaşlarıma özenerek onlar yapıyorsa bende yaparım dıyerek bır toptancıdan 8kutu ithal nike 8kutu salomon erkek ayakkabı sipariş ettim yetmedi 8 kutuda bayan adıdas ayakkabı aldım hepsi ithal bunların ve hepsı elimde kaldı 7.500tl para ödedim eşim birşey demedi bır daha o işi yapayım bu işi yapayım deme bana senin nasibin yok demekki böyle işlerle dedı sadece ama kızsa bagırsa cagırsa daha az üzülürdüm sanki baya bir borcumuz var destek olmak istemiştim sadece bır borc da ben yükledim elimde kalan ayakkabıları magazalarda almıyor dolap gardrops her yere yükledim bir kişi bile sormadı bır yol gösterebılecek varmı aranızda vıcdan azabından öleceemmm 😭