naz2853 turkan2_ benmde günüm 24 ünde de 25 inde kan testi versem çıkrmı eğer olmazsam regl pazartesi test yaptırmak istiyorum
naz2853 kerimannesi regl günü gelmeden önce birz üzüntü stres bazı olaylar yaşadım da bimiom bklm ya nolcak
kerimannesi naz2853 bnmde bi ara öyle olmuştu ama kanda negatif çıktıktan 2 gün sonra adet oldum hayırlısı olsun inşallah istiyorsanız rabbim imanlı saglıklı birsekilde nasip etsin inşallah
kerimannesi naz2853 o zaman sizki kesin gibi bişey bakalım bnde bekliyorum günümü ayın 15 de olcam inşaAllah bu sefer tutmuştur 🤲
kerimannesi naz2853 bn degilim yine hasta oldum hersry nasip kısmet rabbim bizede nasip etsin inşallah 🤍🤲