meleksahin naz2853 naz arkadaş olalım mı benim bilmediğim soruları sana sorayım arkadaş olmak istermisin
kerimannesi naz2853 bende 16 kasımda regl oldum 22 sinde bitti acaba bnde çıkarmı pek umutlanmakta istemiyorum ama
naz2853 kerimannesi bide sürekli yemek yeme isteği var ama yiyorum aa ma halen ne yiceğimi bulamıyorum yine yiyorum
kerimannesi naz2853 var bnde sürekli acıkıyorum gögüsümün ucu morar mış midem bulanıyo ve halsizlik aşırı derecede hemde
turkan2_ Çıkmaz çok erken daha qnca reglnz gecikmesi lazm bende regl olmuyorum ama diyolar olmasan gebe kalman bu doğru mu🤦
naz2853 turkan2_ benmde günüm 24 ünde de 25 inde kan testi versem çıkrmı eğer olmazsam regl pazartesi test yaptırmak istiyorum