aylizinannesiii samsung alma derim en cok ondan sikayet gelirdi hep şarj batara sorunları olıyordu ama tabi ben işi bırakalı 2 sene oldu
İnan suan hang modeller car bilmiyorum samsung gerçi kendini baya geliştirdi yani suam belkide samsungdan hiç şikayet gelmiyodue