Emralpakcn Ipek-kizin-annesi tanımadığım kişiler böyle yapınca deli oluyorum ama herkesle de tartışamıyorum ne yapacağımı bilmiyorum artık
Deletedmom_98 Emralpakcn fazla nazik bir insansınız Kendi çocuğunuzu öpmemeleri gerektiğini söylerken lütfen demenize gerek yok ki Ben dışarıdan çok soğuk ve sert dururum O sebeple benimle uğraşmamak için benim dikkate alırlar
esracck Emralpakcn bence o kadar aşırı abartı da iyi değil bende başlarda öyle düşünüyordum ama gereksiz abarti geliyor bana ama sizin düşüncenize saygı duyuyorum benim ailem ve yakınlarım sevince öpünce ben mutlu oluyorum aksine dediğim gibi herkes farklı
sarmaliklahana Emralpakcn Benim bebeğim kıymetli evet. Kim ne düşünüyorsun düşünsün. Tepkimi gösteriyorum 🙄😒