Emralpakcn Kızlar bebeğimi gören sormadan etmeden elini kafasını öpüyor bir anda ben de herkese öpmeyin diyemiyorum ya derim de bebek görgüsüzü ilan ediyorlar onlar öptükten sonra unı baby yenidoğan ıslak mendili saf sulu olan onla siliyorum elini yüzünü ama sizce dezenfekte eder mi içim hiç rahat değil sinir oluyorum böyle olunca siz ne yapıyorsunuz?
ikiprensannesi53_ Emralpakcn benim bebegimi kimse opemez ben ve babası dışında kırılan kırılsın kimse çocuğumdan önemli değil
Emralpakcn ikiprensannesi53_ canım kaynanamın kucağındaydı eve gelen misafir onun kucağında öptü benim kucağımda olsa geri çekerdim canım çok sıkıldı ama bu duruma kimse anne kadar sakınamaz bebeğini
huzurluaycicek Doktor yasakladı salgın varmış deyin, bir işimiz var deyip bebegi alıp uzaklaşın, tanımadığınız kişiler olursa napiyorsun ablacım deyin çekinmeyin
Emralpakcn huzurluaycicek ya ben diyorum da işte demeye fırsat vermeden elini tutuyor çocuğun ya çocuk elini ağzına atıyor senin mikrobun çocuğa geçiyor engelleyemzsem kavga etmek istemiyorum cahil sonuçta diyorum ama içim içimi yiyor
Emralpakcn Vera094 hayır kaynanamın misafiri geldi bugün o öptü elini ama ha eli ha yüzü bence hiçbir şekilde öpülmemeli benim kucağımda değildi kaynanam bir şey demedi ayıp olmasın diye ya delirdim zaten
Deletedmom_98 Emralpakcn “Öpmüyoruz” diyorum engelliyorum Geçen markette çalışan bir kız öpmek istedi oğlum izin vermedi Öpmeye yeltendi “İstemediği bir şeyi neden yapmaya çalışıyorsunuz? Üstelik anne babasına sormadan” Dedim bozuldu gitti
Emralpakcn Deletedmom_98 benim de mağazada oldu abla lütfen öpme dedim yok öpmicem dedi aptal sonra yüzüne dokundu lanet olsun dedim ya laftan anlasa bunu yapmaz zaten
2prenses1pren Emralpakcn vallahi o kadar sinirliyim ki bu konuda gerçekten nefret eder oldum böyle insanlardan
Ececiiim Emralpakcn yabancılarla göz göze geldiği an ağlamaya başlayan canım oğlum 😂 tanımadığım gibi eline dokunduğu an bile cinlerim tepeme geliyo🙄🙄 öpmek şurda dursun. Herkes kendi çocuğunu öpsün
Deletedmom_98 Emralpakcn fazla nazik bir insansınız Kendi çocuğunuzu öpmemeleri gerektiğini söylerken lütfen demenize gerek yok ki Ben dışarıdan çok soğuk ve sert dururum O sebeple benimle uğraşmamak için benim dikkate alırlar
Bebegimm1 Emralpakcn hangi birine dur diceksiniz benmkini çok öpemezlerdi pandemide doğmuştu ama içim hiç rahat olmuyordu mesela beni biri tükürükle öpse Allahım tüylerm kabarırdı bebeğime yapılan bana yapılmış gibi olurum.mesela ortaya söyledm aradan zaman geçti yine öptü gider alırm direk banyoya götürür yıkardım ya tamam hani bebekler gerçekten çok tatlı insanın içine sokası geliyor ama ne yapalım bazen bi bakıyosun yanagı yüzü kötü kokuyor bazıları bildiğin tükürük bırakıyor
Emralpakcn Bebegimm1 ben de yıkıyorum ama kış günü hasta olur diye de korkuyorum yani ne bu çektiğimiz eziyet bilmiyorum
Matildanil Emralpakcn sürekli alışveriş yaptığımız bir bey var kızımın elinden öptü iki üç kere içim içimi yedi ama bir şey diyemedim. Ama özellikle kız çocuğu olduğu için hiç istemiyorum sağlıktan ziyade bu durumlar beni paranoyak yapıyor resmen
Emralpakcn Matildanil o kadar haklısın ki insan bebeğini gözünden sakınıyor böyle düşünmen çok normal o yüzden uzak durmak gerekiyor ya da hasta çocuk o yüzden uzak duruyoruz diyeceksin
Ipek-kizin-annesi Emralpakcn yani benim bebeğimi ya bize gelen misafir öper o da yakinimizdir yada biz bir yere misafirliğe gittiysek öperler ki onlarda yakinlarimizdir hasta VS değil ise problem etmem yani
Emralpakcn Ipek-kizin-annesi tanımadığım kişiler böyle yapınca deli oluyorum ama herkesle de tartışamıyorum ne yapacağımı bilmiyorum artık