Roro1 şöyle söyliyim hala huysuz bir çocuk sürekli ağlak sürekli mızmız uyanık olduğu sürede oyun oynarken kucakta falan hep bi mızmız ancak tam dört buçuk aylık olduğu gün o şiddetli ağlamaları kesildi çok şükür acayip bir ağlaması vardı elim ayağıma dolaşıyordu tek olmaya korkuyordum nasıl susturacağım diye ama bitti gece uykusuna 7 7.30 gibş geçiyor artık ama gündüz uykuları Max 50 dk 3 uyku yapıyor şimdilik böyle umarım gittikçe bu mızmızlığı da biter